bcManager Professional
blue3
bcAmanunt
Solutii de vanzare pentru un comert modern

Functionalitatile specifice programului bcAmanunt sprijina activitatea de vanzare directa, usurand fluxul vanzarilor si inregistrand evidenta operatiunilor care se desfasoara in timp real.

bcAmanunt este un program software destinat activitatii de retail. Modulul este integrat in aplicatia de gestiune a pachetului ERP bcManager Professional pentru ca orice operatiune de vanzare sa se reflecte automat in documentele de contabilitate primara. In acest fel se face legatura intre documentele de gestiune din Back Office si activitatea de vanzare propriu-zisa care se desfasoara in Front Office.

Diagrama programului de retail

bcAmanunt - workflow

Avantajele programului de retail

  • Datele pot fi preluate pe bonurile de casa prin scanarea codurilor de bare de pe produse.
  • Modulul poate fi integrat cu casa de marcat si permite listarea automata a bonului de casa in momentul vanzarii.
  • Aplicatia din Front Office poate functiona atat online, operand modificari in stocuri in timp real, cat si offline, in cazul in care apar intreruperi ale conexiunii la Internet.
  • In cazul lanturilor de magazine, vanzarile sunt inregistrate centralizat in Back Office.
  • Prin utilizarea bcAmanunt pot fi emise facturi atat catre persoanele fizice cat si catre persoanele juridice.
  • Prin integrarea modulului cu sistemul integrat bcManager Professional, sunt puse la dispozitia utilizatorilor rapoarte complexe si variate referitoare la evolutia cantitativ – valorica a stocurilor, la rulajul produselor, la situatia receptiilor. 

 

Functionalitatile programului de retail

  • Receptia marfurilor se realizeaza la pretul de vanzare, adaosul fiind evidentiat pe nota de receptie si constatare diferente.
  • Se pot tipari etichetele care contin codurile de bare, iar vanzarea se poate face ulterior prin scanarea acestora.
  • Inventarierea este posibila in orice moment, pentru orice gestiune, iar la constatarea diferentelor intre stocul faptic si stocul scriptic se genereaza automat procesul verbal de plus/minus inventar.
  • Cu ajutorul unui PDA care contine si un cititor optic de coduri de bare, procesul de inventariere se poate realiza direct in depozit prin scanarea codurilor de bare, utilizand o aplicatie care ruleaza direct pe dispozitivul mobil pe platforma Windows CE.

Configurarile programului de retail

In functie de specificul firmei si de necesitatile utilizatorului, se poate configura legatura cu casa de marcat pentru tiparirea bonului fiscal.

Aplicatia comunica in present cu urmatoarele case de marcat: Optimus-IC MG 1000, MG 1500, Datecs (MP-500T; MP-55...), Partner 500 (EJ), Total, Elka 743', SapelSmart, Euro 500 (dar si alte variante de EURO). La cerere, se poate realiza integrarea si cu alte case de marcat.

Rapoarte in programului de retail

  • Raport de gestiune
  • Raport monetar
  • Raport adaos
  • Starea actuala a stocului
  • Raport de vanzari pe utilizatori
  • Stocul la o anumita data cu posibilitati de filtrare a informatiilor