bcManager Professional
green1
bcComercial
Managementul vanzarilor, clientilor si al activitatilor de ofertare

bcComercial este modulul pachetului ERP bcManager Professional responsabil de buna desfasurare a vanzarilor si a relatiilor cu clientii.

bcComercial este o aplicatie software utila in gestionarea activitatii de vanzare. Modulul asista intregul flux comercial din faza de ofertare si pana la facturarea produselor sau a serviciilor. bcComercial este un pogram care poate fi folosit cu succes in managementul vanzarilor si al relatiilor cu clientii dar si pentru urmarirea si remunerarea agentilor comerciali.

Diagrama software-ului comercial

bcComercial - workflow

Avantajele software-ului comercial

  • Stabilirea limitelor de credit pentru clienti
  • Setarea unui memento si asocierea unui status pentru fiecare oferta
  • Setarea preturilor preferentiale si a discounturilor pe client / categorii de client / produs / categorii de produse
  • Posibilitatea de rezervare a stocurilor pentru comenzile client
  • Vanzarile pot fi asociate agentilor, functionalitate folosita pentru calculul comisioanelor si pentru alte rapoarte de activitate
  • Ofertele, confirmarile comenzilor, facturile dar si alte documente comerciale pot fi trimise automat prin email persoanelor interesate.
  • Posibilitatea legaturii modulului bcComercial cu sisteme de tip Sales Force Automation
 

Managementul clientilor

  • Se poate lucra cu liste alternative de preturi. Preturile practicate pot fi stabilite diferentiat pe clienti, grupe de client, produse si servicii
  • Aplicatia pastreaza un istoric al tuturor documentelor emise care tin de relatia cu un anumit client
  • Fiecare client poate avea asociata o limita de credit. In momentul in care soldul clientului depaseste limita de credit, utilizatorul este avertizat sau restrictionat in a mai introduce o noua comanda.

bcComercial - program de ofertare

  • Se pot introduce ofertele pentru clienti in lei sau in valuta, tinandu-se cont de discountul practicat in relatia cu acel partener.
  • Ofertele intocmite pot contine imagini ale produselor.
  • Ofertele au asociat cate un status, iar utilizatorul poate sa isi organizeze activitatea prin consultarea in orice moment a unui centralizator al acestora. 

Managementul comenzilor si al contractelor

  • Oferta de pret se poate concretiza intr-o comanda ferma sau intr-un contract, aceste documente fiind intocmite prin preluarea informatiilor de pe oferta acceptata.
  • In momentul comenzii ferme, produsele de pe comanda pot fi transferate automat intr-o gestiune de produse rezervate.
  • Comenzile nelivrate, total sau partial, sunt afisate in ordinea datei livrarii, fiind evidentiate prin culori diferite de comenzile a caror data a livrarii a fost depasita.
  • Pentru activitatea de distributie exista posibilitatea intocmirii unei fise de comenzi multiple. Prin utilizarea acestei functionalitati, pot fi automatizate numeroase operatiuni precum: avizare,  facturare, inregistrarea incasarilor pe rute, intocmirea diferitelor rapoarte de livrare sau a necesarului de productie, etc.

Facturarea si urmarirea incasarilor

  • Documentele comerciale pot fi intocmite prin preluarea datelor de pe un document pe un altul. Astfel, datele de pe o oferta client se pot prelua ulterior pe comenzi client,  avize si facturi.
  • In cazul prestarilor de servicii, aplicatia permite gestionarea abonamentelor in functie de conditiile si frecventa agreate. Facturile se genereaza automat in acord cu conditiile configurate pentru fiecare contract.
  • Facturile si avizele pot fi generate automat in baza unei fise de comenzi multiple ce contine centralizarea comenzilor primite in acea zi.
  • Se inregistreaza toate informatiile necesare raportarii Intrastat pentru livrarile intracomunitare ( cod vamal, natura tranzactiei, conditii de livrare, modul de transport, masa neta). Aplicatia emite automat declaratia statistica Intrastat intr-un fisier XML.
  • bcComercial permite urmarirea incasarilor si a facturilor neincasate. 
  • Se pot transmite colaboratorilor atentionari prin email cu facturile scadente si neincasate.

Rapoarte pentru departamentul comercial

  • Topul produselor pe client
  • Topul clientilor
  • Raport produse/clienti/puncte clienti in promotii
  • Situatia vanzarilor pe produse/client
  • Raport comenzi onorate-neonorate
  • Fisa clientului
  • Evidenta cantitativ – valorica a vanzarilor detaliate si centralizate pe categorii, produse, zone, etc. cu posibilitati de filtrare si grupare a informatiilor
  • Calcul comision agenti
  • Vanzari pe agent, zona, localitate, etc.
  • Rapoarte pentru urmarirea scadentelor si a facturilor neincasate